sunnuntai 13. tammikuuta 2013

pulkkaridaa pitkästä aikaa!

Olin siis lauantaina rusinalla, mutta kun ei ollut kuvaajaa mukana kun menin jo 9 aikaan, niin ei oikein ole kirjottelemista kun olin maastossa. :)

Tänään olin siis saran, pinjan ja sanja mukana pulkka ratsastamassa rusinalla. Oli kyllä ihan sairaan kivaa ja rusinakin oli ihan sairaan innoissaan.

Aluksi menitiin hakemaan pihatosta, hoidettiin se ihan tavallisesti ja laitettiin varusteet. Kun päästiin maastoon mentiin aluksi käyntiä että poni tottuisi ääneen. Nostettiin sitten jossain vaiheessa ravia ja sitten laukkaa. Rusina laukkasi todella lujaa ja aika nomet ilopukit sieltäkin tuli. Vaihetiin sitten lopussa, että sanjakin pääsisi pulkkaan, niin että minä menin satulaan ja sanja pulkkaan.

Sitetn vietiin rusina talliin ja hoidettiin se samalla ku rusinan omistaja sovitti sille juoksutus valjaita  ja vietiin pihattoon ja lähdettiin kotiin.

tähän loppuun viel saran tekemä video tästä päivästä :)



PS. onks teil jollain muulla sellasta ongelmaa ettei pysty lisää kuvii, jos tiiätte mikä siin on nii help mee!!

6 kommenttia:

  1. Mull oli toi sama ongelma ja mulla autto että vaihoin sen sielt ylhäält mis on luo ja html (tai joku sellane) ja sit sen kaut lisäsin kuvat:D
    Saa muuten käydä kattoo mun blogi: yolo-laura.blogspot.com :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeee kiitos paljon avusta ;D! juu käyn kattoo sun blogiii:))))

      Poista
  2. -muokkaa tekstiä/uusi teksti - paina vasemmalta puolelta html - lisää kuva - lataa kuva - paina vasemmalta puolelta luo sitte se on siinä ja voit jatkaa sitä sieltä "Luo" paikasta normaalisti mistä yleensäkin;)

    VastaaPoista
  3. Uii söpö ruse ;3 mis päin muute käyt yleensä maastos ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi seonaina:3! en sillee osaa tarkkaann sanoo kun käyn aina siellä sun täällä:)

      Poista